Bijna - Reisverslag uit , van Loes - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit , van Loes - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

21 Oktober 2012 | ,

Dinsdag gaat het dan gebeuren.... Meer dan 1 1/2 jaar weet ik al dat het gaat gebeuren. 6 maanden en 3 weken naar verweggistan voor defensie. Lang naar uitgekeken, hoe dubbel dat ook is. Helaas zijn nu de omstandigheden thuis niet zoals ik graag had gewenst en maakt het weg gaan een stuk lastiger. Toch ga ik... Veel mensen vinden daar wat van. Maar goed, dat mag en iedereen vind toch altijd ergens wat van. Je kan het toch niet goed doen - wat ik ook zou beslissen.

Ik ga voor de 6maanden en een beetje! En mams, jij staat dan op Eindhoven!!!!

Wat ga ik doen; ik ga op uitzending mee met NSE4 en PTG4, de politietrainngsmissie in Kunduz. Aangezien ik de enige nederlandse psycholoog in het gebied zal zijn, zal ik veel reizen. Vandaar de "flying psych" Voor mij natuurlijk een mooie afwisseling. Ik denk nl dat ik er best veel moeite mee zal hebben als ik al die tijd op een kamp zou moeten zitten.... Toch zullen veel militairen het daar wel mee moeten doen. Mijn taak is het welzijn van de Nederlandse militairen en politie te waarborgen en anders te verbeteren. Mijn idee is dat ik vooral preventief werk zal leveren en minder vaak curatief. Ze noemen mijn taak ook wel "theater functie".

Voor de mensen die het niet weten: ik zit daar in de winter en het kan er dan heeeeeeel erg koud zijn, nat en sneeuw....
Mijn verhalen zullen wrs een stuk minder smeuiig geschreven zijn dan andere reizen. De missie heeft toch een behoorlijk politiek belang en zal dus ook onder een vergrootglas liggen. Vandaar ook een wachtwoord om de verhalen te kunnen lezen.

Hopelijk tot over heeeuuuuul lang ;)



  • 23 Oktober 2012 - 09:09

    Linds:

    Zet hem op meis! x

  • 23 Oktober 2012 - 10:16

    Madeliefste:

    Lieve loessa. Heel veel liefde, succes, sterkte maar ook plezier. Xxxx

  • 23 Oktober 2012 - 21:58

    Karin De Kler:

    Hoi Marloesje, is de reis voorspoedig gegaan? Wat een groot vliegtuig en zonder raampjes. Zijn jullie nog op tijd vertrokken en hoe laat in afganistan? Jullie komen waarschijnlijk midden in de dag nacht aan en dan nog een lange reis te gaan over land/zand. Ik wacht in spanning af, op je verhalen. Heel veel succes en maak er vooral wat van, maar dat zal je wel lukken. Ik zal je missen op ons regiocentrum maar tot later. xxx Karin

  • 24 Oktober 2012 - 20:19

    Ank:

    Mooie foto, benieuwd naar je eerste indrukken, die zijn meestal messcherp :)

    Go psych!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Flying psych

Uitzending van 6maanden en een beetje

Recente Reisverslagen:

23 April 2013

opvolger

04 April 2013

Laatste keer Kabul

15 Maart 2013

terug van verlof

10 Februari 2013

Heli heli heli heli :-D

27 Januari 2013

van sneeuw naar voorjaar
Loes

Actief sinds 17 Dec. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 11789

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 16 Februari 2014

Back to South America

23 Oktober 2012 - 07 Mei 2013

Flying psych

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

Africa here I come

25 April 2009 - 26 Mei 2009

en daar ga ik weer!

06 Februari 2007 - 04 Juni 2007

Brasillalalalalalalala

Landen bezocht: