3x is scheepsrecht - Reisverslag uit Konduz, Afghanistan van Loes - WaarBenJij.nu 3x is scheepsrecht - Reisverslag uit Konduz, Afghanistan van Loes - WaarBenJij.nu

3x is scheepsrecht

Blijf op de hoogte en volg Loes

05 December 2012 | Afghanistan, Konduz

Vooravond van vertrek voor de 3e keer in korte tijd naar Afghanistan...

Morgen vlieg ik vanaf Schiphol met een civiele vlucht naar Dubai alwaar ik 's nachts zal aankomen om een overnachting te hebben op een militaire basis en vanaf daar militair verder naar Kandahar en uiteindelijk ook weer naar Kunduz. Ik heb dan nu wel ook echt bijna alle mogelijke routes gehad en kan de militairen die ik ga begeleiden iig veel uitleggen over wat ze te wachten gaat staan op de weg naar huis of terug het gebied in. Tevens weet ik nu ook waar de verbeterslagen te maken zijn ;)

Ik krijg veel de vraag of ik wel echt weer terug wil nu. Jaaah ik wil erg graag terug, wil graag mijn uitzending afmaken (en eigenlijk ook beginnen....) Hoe dubbel dat ook zal zijn, maar wat iig wel zeker is, is dat het verdriet daar niet meer of minder zal zijn dan in Nederland. Ik hoop snel weer spannende en/of leuke verhalen te bloggen hebben! Ik kan iig niet vertellen over hoe het is om als vrouwelijke psych bij sinterklaas op schoot te hebben moeten zitten :p Héél jammer..hahaha

Voor de mensen die nog niet mijn adres hebben:

LTZ 2OC drs. M. Seelen
V307150/ rnr 781225257
1(NLD)DET KUNDUZ
NAPO 85
3509 VP Utrecht

Voor voorwaarden aan de post, zie:
http://www.defensie.nl/thuisfront/praktische_informatie/postverzending/


  • 05 December 2012 - 23:09

    Miriam:

    Heel veel succes, ik wens je een goede tijd daar met bijzondere ervaringen! En hopelijk krijgt het verdriet steeds meer een plekje.....je moeder is en blijft bij je.....maar nu anders. Liefs

  • 15 December 2012 - 16:27

    Jantine:

    Heel veel succes daar!je zult je moeder toch wel missen; of je nu in nl bent of in afgh x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Afghanistan, Konduz

Flying psych

Uitzending van 6maanden en een beetje

Recente Reisverslagen:

23 April 2013

opvolger

04 April 2013

Laatste keer Kabul

15 Maart 2013

terug van verlof

10 Februari 2013

Heli heli heli heli :-D

27 Januari 2013

van sneeuw naar voorjaar
Loes

Actief sinds 17 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 11793

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 16 Februari 2014

Back to South America

23 Oktober 2012 - 07 Mei 2013

Flying psych

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

Africa here I come

25 April 2009 - 26 Mei 2009

en daar ga ik weer!

06 Februari 2007 - 04 Juni 2007

Brasillalalalalalalala

Landen bezocht: