Bijna bijna - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Loes - WaarBenJij.nu Bijna bijna - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Loes - WaarBenJij.nu

Bijna bijna

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

14 Mei 2009 | Indonesië, Batavia

Jajaja nu gata het dan echt bijna gebeuren. Klein lelijk meisje onder de arm geslagen en dan nu onderweg naar de Komodovaranen.... Spannend. Zou die tongzoen er inzitten?

Lekker eiland gehopt, de Gili eilanden, waar de een bekend staat als party eiland, de ander Robin Crusoe eiland en dan Gili air die er tussen moet vallen. Allemaal super tropisch, helaas heb ik niet te veel van dat mooie weer daar mogen genieten. Vaak bewolkt of regen, maar dat is wel zo fijn voor jullie allemaal thuis. Want ik ben natuurlijk al poepiebruin, dat snappen jullie allemaal wel!!!
Op alle eilanden is het een groot Magic mushrooms paradijs. Volgens mij doet de lokale bevolking (er wonen daar ook niet al te veel mensen) zelf niets anders. Zelfs oude vrouwtjes lijken zo stoned als een garnaal.
Natuurlijk heb ik ook weer mijn klunspraktijken geshowt en de toilet gesloopt in ons super geweldig wel zeker 6 sterren bungalowtje. Water spoot alle kanten op... Tja :-S

De boottocht naar de Gilis was voor mij al een grote pret, lekker allemaal dolfijntjes. Daar kan je toch ook nooit genoeg van krijgen. Hopelijk zit er ook nog een mooie duik in ergens daar in Flores.

Wat mij vooral erg opvalt van de mensen hier is dat ze eigenlijk heel vriendelijk zijn over het algemeen en erg lief voor elkaar, vooral kinderen en dieren hier zijn. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Je voelt je hier dan ook echt nooit onveilig (behalve wanneer je een straat over wil steken, in een auto meerijdt: schijnt dat ze hier zichzelf leren autorijden en dan een rijbewijs kopen voor 25 euro...) of wanneer je ratten in je kamer hebt :-p. Nou moet ik toegeven dat het ook wel meehelpt dat ik tegenwoordig mijn eigen Kingkong bij mij heb.....

Volgende keer vertel ik of de tongzoen is gelukt en of het kleine lelijke meisje in de smaak viel bij de dragons

Mis mij allemaal nog maar even heeeeeeeeeeeeeeeel erg, ik ben voorlopig nog lang niet terug.. :-p

  • 14 Mei 2009 - 14:06

    Mam En Pap:

    Blijf nog maar lekker lang weg.ha ha en dat zeg ik.
    Dat kan nu je kingkong bij je hebt.
    liefs.

  • 14 Mei 2009 - 15:19

    Kim:

    Je eigen kingkong? Is dat een nieuw codewoord???
    Meis ga nog maar lekker genieten en weet dat ik je idd mis!!!Dikke zoen

  • 15 Mei 2009 - 08:46

    Grote Voet:

    Nou die andere King Kong van je was vanochtend ook op avontuur. Hij zat al 2 verdiepingen lager. De kamerdeur boven stond per ongeluk open en meneer was heel snel weg. Het is dat Tom hem ineens voorbij zag lopen toen hij zijn spullen aan het pakken was op de slaapkamer. Helaas voor Buf was dit avontuur van korte duur! Ga jij maar lekker tongzoenen met die draken!! lfs.

  • 15 Mei 2009 - 17:13

    Ard:

    Ben blij voor je dat je nu eindelijk dat meisje kwijt kunt. Kijk je met dat tongzoenen wel uit dat je er zelf niet achteraan gaat? :-p Ben benieuwd of er nog mogelijkheden zijn om een komodovaranenlerenhandtas/-laarzenfabriekje op te zetten.
    Je grossiert verder aardig in grote mensapen: eerst de orang oetangs en nu een 'gorilla' haha.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

en daar ga ik weer!

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

toen kwam er een grote olifant en die blies het...

20 Mei 2009

gaat hard nu

14 Mei 2009

Bijna bijna

07 Mei 2009

taxi? Transport?

02 Mei 2009

even bijbeppen
Loes

Actief sinds 17 Dec. 2006
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 11785

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 16 Februari 2014

Back to South America

23 Oktober 2012 - 07 Mei 2013

Flying psych

13 Februari 2010 - 13 Maart 2010

Africa here I come

25 April 2009 - 26 Mei 2009

en daar ga ik weer!

06 Februari 2007 - 04 Juni 2007

Brasillalalalalalalala

Landen bezocht: